2013. december 24., kedd

V 1.2

Miért is szerettem elmenni tekerni?
Azért mert annyira utáltam otthon lenni, hogy inkább mentem.
De szerettem is. Szabadság,  arra megyek amerre akarok.
Nem kell "szüleim hülye fejét nézni, nem szólnak bele. Elszabadultam otthonról és újra szabad voltam.. még ha csak pár órára is. Jó volt. :(
Lehet idén nyáron is beszerzek valami gépet és elmegyek tekerni.
Csak nem is tudom. Mert a bmxet szeretem, de az hosszabb távokra nem annyira jó. Mondjuk régen napi 60 kmt tekertem umf brad 3 assal.
A gond még a pénz. A bmx kijönne 30-40 ből. De ami hasonlít a bmxre a fsmtb 70 fölött van. Sima mtb-T meg soha. Januárra egy 10est tudok esetleg összeszedni. Ha tudok még hozzá szerezni, nagynehezen kijöhet egy bmx ára. De kellene még pár cucc is. Telefontól nem válnék meg. : /
Eladni nem lehet. Munka nincs. Pénz nincs.